mitt i veckan

nyss duschat efter ett svettigt pass zumba, gud så roligt det är alltså! jag som alltid älskat afrodans har nu börjat älska zumba mer! 
denna vecka är en kortisvecka, ledig måndag (annandag påsk), sen jobba tisdag, onsdag & torsdag bara, vilket alltså betyder att i morgon är de sista dagen innan lite ledigt (ledig fredag pga. personalmöte som jag slipper vara med på, hehe), skönt! så vad passar då bättre när man är ledig om inte att shoppa, så det ska jag spendera min dag åt på fredag, i gävle blir det, behöver ha en massa nytt så jag längtas!

kikar även runt på lite utlandsresor, är så sugen på lite sol nu, men vart ska man åka?! finns ju hur mycket som helst så det går ju knappt att välja... men lutar iallafall mot någon grekisk ö :)

nu ska jag sova så jag orkar upp & koka gröt till mina små pärlor på jobbet i morgon!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Lena Svensson

Ja du är nog den enda personen som verkligen förstår, och det är jag glad för!

Tack :) <3

2012-05-06 @ 10:18:13
URL: http://awesomedude.blogg.se/
Postat av: Lena Svensson

Nu är det dags att uppdatera tycker jag ;) så jag får lite roligt att läsa :)

Svar: haha, såg din kommentar nu! var som sagt väldigt längesen jag skrev! men nu håller jag faktiskt på att starta en ny blogg, håller på med designen nu :) så inom kort kommer jag med en ny blogg som jag lovar skriva ganska ofta i iaf :D
lovisawinberg.blogg.se

2012-10-31 @ 11:36:22
URL: http://awesomedude.blogg.se/
Postat av: Lena Svensson

Det låter bra tycker jag :)

2013-01-07 @ 22:25:21
URL: http://awesomedude.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0