högtidsskrivning?

jag kanske ska börja skriva inlägg på enbart högtider, sist jag skrev var ju runt jul/nyår & nu är det påskveckan, haha! nä skäms på mig, men som jag skrivit förr, jag skriver när jag får lust :) fast egentligen har jag väl lust hela tiden, men det är just tiden som inte räcker till. men ska försöka ta mig i kragen än en gång...

så ja, vad har hänt sen nyår? inte allt för mycket, jobbar ju mest. men har iallafall bytt helgjobb ifrån delins i färila till ica matpunkten i ljusdal. detta mycket på grund av att jag nu kan gå till jobbet istället för att krångla med bil, sköönt är det, trivs bra gör jag också! sen är det dagis som vanligt på veckorna då, på vij förskola, har fått förlängt tills sommaren, skulle egentligen ha slutat sista januari, så det är riktigt roligt att jag fick förlängt, trivs ju så bra med att jobba där på fjärilen!
har ju även fyllt år, fast det är inte så mycket att skriva om då jag fyllde ojämt.
har iallafall köpt mig en alldeles egen dator nu, stolt!
å ja, snart är de då påsk också, har påskpysslat med barnen på dagis, mysigt! jobbar även lite under påskhelgen, men lite middag med familjen & utgång med vänner hinner jag med, bra de!

nu blir det sängen så att jag orkar upp i morgon till alla busfrön, godnatt!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0