klirr

hejåhej
sitter på jobbet, dricker just nu kaffe & har rast. jag får troligtvis jobba några dagar denna vecka också, som alla andra veckor, jag har inte varit ledig en hel vecka sen i somras, nice tycker jag & min plånbok. 
mycket sjukt folk nu, eller förkylt, många som är det nu, som jag, fast jag är bara lite just nu, käkar c-vitaminer & frukt för fulla mugggar varje dag, hoppas det hjälper så att jag slipper bli liggandes hemma!
så ja, denna vecka kommer mest bestå utav jobb å jobb, ska försöka få in lite träning också, tänkte troligtvis gå på afro power dance i morgon, var sjukt längesen jag var på ett sånt pass nu! sen blir det självklart bugg ikväll då, sen ska jag nog hinna med ett par promenader också!

nu är min rast slut, så nu ska jag ut till alla goungar igen!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0