awesomeee

stoooockholm var great! hade turen att få se rihanna också, hon ställde ju in både konserten i malmö & den andra konserten hon skulle ha i stockholm. vi var då på den första konserten, som var på tisdagen, vilket jag är otroligt glad för. hon var AWESOME, helt fantastisk, vilket show alltså! förutom konsert blev det massa shopping & mys hos kusinerna, hade en riktigt trevlig tripp! 
är nu cirka tre veckor sen jag kom hem ifrån stockholm, tiden går ju så fort! 
ja, vad har jag gjort efter stockholm då? typ mest jobbat, när jag komm tillbaka så började jag ju att jobba heltid på vij förskola, avdelning fjärilen. trivs bra gör jag också, både med personal & barn, är så glad att jag hamnade på just fjärilen! så allt rullar på som vanligt!
var ju halloween också, detta året klädde jag ut mig till leopard, skittråkigt var de, ville helst klä ut mig till något äckligt eller fult, men var zombie förra året så kunde ju inte vara de nu, sen kom jag inte på något annat äckligt just då när jag skulle köpa kläder, så fick bli leopard då, hade några såna tröjor hemma så låg nära till hands liksom. men ja, får komma på något fult till nästa år istället, höhö.
började julpynta lite smått igår också, julgardiner & ljusstakar/julstjärnan åkte upp, men tomtarna får dock vänta till helgen. lägenheten blev så mycket mysigare nu, älskar när man får börja julpynta! det enda som fattas nu är snön, vart har den tagit vägen? är så less på att den aldrig kommer, i början var det skönt, men inte nu längre, nu har det gått för lång tid!




AMAZING



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0