lite uppdatering

världens bästa vän kom & överraskade mig på min födelsedag!




gullig hon är min fina vän! <3

förövrigt så jobbar jag på som vanligt, händer inte så mycket annat för tillfället,  men har varit ledig i helgen, igår & idag, så har hunnit med att fira lena som fyllde år förra veckan, umgåtts med min kusin & hans tjej som kom upp ifrån stockholm, fixat klart mitt cv/personliga brev som jag ska lämna ut på olika dagisar efter jobbet på ica är slut, tränat till högskoleprovet, fixat lite med historian, tränat, bakat cupcakes med elina & ikväll blir det middag med agnes i ljusdal. är skönt att ladda batterierna med bra människor! men i morgon är ledigheten slut & jobbet kallar igen...


PUSS

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack för kommentaren Lovisa! :D Superkul att få lite respons. Brukar du kika in på bloggen eller var det en tillfällighet igår? Btw, så måste vi ses nåt tag! Ta en fika? Kram!

2011-04-05 @ 08:13:22
URL: http://eccentricmelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0