sista natten som tonåring

ja, i morgon är den stora dagen kommen, inatt sover jag sista natten som tonåring. tar även ut min piercing i läppen, har tänk på det länge men har varit tveksam eftersom när jag tar ut den så får jag inte i den igen, men bestämde att när jag fyller 20 så ska den ut. har varit rädd att ångra mig, har ju trots allt haft den sen jag var 16, den är en del av mig ju. gud vad töntig jag känner mig nu som sitter & smådeppar lite för att jag ska ta ut den, men känner ju samtidigt att piercing-i-läppen tiden är förbi för min del, känns inte riktigt som jag längre, så jag ska banne mig inte ångra mig i morgon! får se det som en present till mig själv, hehe...
så det blir både sista natten som tonåring & med piercing i läppen...buuhuuu!


R.I.P PIERCING </3


PUSS

Kommentarer
Postat av: Dennis johansson

Nääe, vadå ingen piercing Lovisa?! :O Kommer ju inte känna igen dig! ^^

2011-04-11 @ 14:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0