endast en vecka kvar som tonåring

skönt med en helgs mys i sundsvall. himlabadet & god indisk mat stod på schemat, nice, men maten fick vi vänta på i 55 minuter, har aldrig väntat så länge någonsin, men var faktiskt värt det! han även med liiiite shopping, blev två tröjor & ett par örhängen! nu har jag varit ledig två dagar också, skönt! men i morgon börjar allvaret igen, jobbar tills på söndag! under mina lediga dagar har jag umgåtts med två bästa vänner, linnéa & sara, det gillas! :)
idag är det precis en vecka kvar tills jag fyller 20, helt sjukt vad fort dessa 20 år gått, å går nästkommande 20 år lika fort är jag snart 40, hemskt! undrar vad jag gör då? bor jag kvar? har jag barn? vad jobbar jag med? jaa, man vet ju inte, för livet blir ju inte alltid som man tänkt.


jag & alvis fick ett alldeles eget rum, mys tyckte vi!

nu ska jag packa & återigen bege mig till mormor, nås bäst på mobilen!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Erica

HAAALLÅÅÅ?? Du måste ju ha barkfest när du fyller 20!! Eller ska du gå ut på krogen... :( SMACK

2011-03-01 @ 21:57:10
URL: http://ericaling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0