inte okej

det är verkligen inte okej att vara så dålig på att uppdatera bloggen som jag är! men jag har verkligen inte haft tid, så jag tänker inte ens säga att jag ska försöka skärpa mig, för då kanske ni bara blir besviken om det inte blir så :p
har haft fullt upp med jobb & dom dagarna jag varit ledig har jag pluggat historia & annat som varit viktigare än att sitta vid datan, tyvärr. plus att jag bor hos mormor nu en månad (som varken har data eller internet) för hon är borta & jag får låna huset, vilket gör att jag sparar in en massa bensinpengar & kan sova längre ;d
menee, nu skriver jag ju iallafall. har inte blivit så mycket mer än jobb för min del nu faktiskt, men en tripp till hudiksvall & sundsvall har jag hunnit med. i hudiksvall träffade jag efterlängtade vänner & drog på august, riktigt lyckat! i sundsvall blev det shopping med amanda, hittade inte lika mycket som vi hade hoppats på men vi blev nöjda med dagen ändå.
färgade håret igår också, så nu är mitt röda borta. köpte en färg som heta varm brun, var en ganska så ljusbrun färg, men mitt hår blev rätt mörkt, men jag är hyfsat nöjd & utväxten är borta. bild kommer i sinom tid!

ikväll blir det kalas med en drös tjejer, emmy fyller 20 & det ska firas!

så nu ska jag fixa & dona lite inför kvällen!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0