mys är ett mysigt ord

Lovisa - "Du får suga på den om du vill", Linnéa - "Ja, jag tror jag måste för jag får inte upp den". Tänk så fel det kan låta, vi åt ju bara pistagenötter, haha!
ja, jag har alltså varit med linnéa ikväll, lika trevligt som alltid, drack te gjorde vi också, det har liksom blivit en tradition, te eller kaffe, jämt!
tidigare idag blev det gymmet,
as usual.
i morgon blir det gävle med min älskade mamma, vi ska mysa & shoppa. brukar vanligtvis inte åka med mamma, så det ska bli jättemysigt, en mor & dotter-dag, toppen!
jag älskar förövigt att mysa, mys i alla dess former. själva ordet mys älskar jag också. jag är en mysmänniska.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0