jobb hela helgen

har nyss gjort mitt sista träningspass för denna vecka, skönt! nu blir det vila i två dagar.
jag har har kommit på att jag inte tänker skriva hur jag tränar & äter precis varje dag, för jag vet att jag inte kommer göra det ändå, ni ser bara på igår, då skrev jag ju inget. så, jag skriver när det är något speciellt eller när jag helt enkelt känner för det :p men lägga ut bilder & kanske något recept ska jag göra lite då & då. min blogg blir rätt enformig & tråkig om jag bara skriver vad jag äter & hur jag tränar hela tiden, men vill ni veta något så är det självklart bara att fråga!
jaa, vad händer i helgen då? min helg kommer enbart bestå av jobb, har dubbelpass på schemat i morgon, vilket betyder att jag jobbar cirka tolv timmar i sträck, från öppning till stängning. sen på söndag jobbar jag från öppning till två, så det blir en lugn helg, vilket kanske är bra? men ikväll ska jag vara lite chaufför, alltid kul att skjutsa fulla människor när man själv är nykter, eller var det verkligen så? haha, nä men det är kul på sitt vis det också tycker jag. fredagsmysa ska jag också göra, alltid en liten tröst när man inte kan hitta på så mycket. men nästa helg blir det inge jobb & inte så lungt heller, för då åker jag till sthlm med familjen & myser på hotell & hos kusinerna, längtas!

ha en bra helg!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0