liggsår, ja snart så.

halloween var grym, stadt var sjukt roligt. är alltid roligt när allt inte är som vanligt. folk var utklädda till en massa roliga/knäppa/fina/fula saker. sen är det alltid mer folk ute när det är något speciellt som händer, vilket innebär att man oftast träffar folk som inte brukar vara ute så ofta, vilket hände nu.
jag funderade länge på vad jag skulle klä ut mig till, jag kände redan från början att jag inte vilja vara utklädd till något "sexigt/fint/gulligt". jag ville verkligen vara ful & äcklig. så jag körde på zombie, köpte lite saker i gävle som gjorde att jag liknade något dött, sen klippte jag sönder en skjorta & hade en massa blod överallt. blev riktigt lyckat & jag hade verkligen skitkul fast jag såg ut som skit, det är inte ofta man har det. var roligt att fixa sig ful istället för fin innan krogen, som man i normala fall gör. ut gick jag med jenny, sara & pontus, trevligt trevligt, men sen blanades man med alla andra & tappade bort varandra i omgångar, som vanligt, haha.

ja, sen söndagen blev det jobb, dock inte förens klockan två som tur var.
sen efter det blev jag sjuk, vaknade upp med feber & en rejäl förkylning, så nu har jag varit sjuk i två dagar & håller på att få spunk, det är så förbannat tråkigt att vara sjuk, ingen träning blir det heller, var tvungen att skippa buggen också, skit. men bättre att bli riktigt frisk än att börja träna för tidigt & bli sjuk igen, men drygt att vänta. har vä egentligen varit lite halvsnorig i typ två veckor sådär, men nu bröt det ut på riktigt, hua.
men nu sitter jag ju iallafall vid datan & det är ju ett litet tecken på förbättring eftersom jag sitter upp. första snön har kommit nu också, igår kväll närmare bestämt, jippie!


man måste ju bjuda på sig själv ibland

PUSS



Kommentarer
Postat av: frida nilsson

ah en ganska söten, mkt sötare än din bild här ;) MOHAHAHA. spöket laban? :)



Kiss <3

2010-11-12 @ 20:36:11
URL: http://fridilin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0