en ledig helg

ännu en helg har gått & denna gången var jag faktiskt ledig hela helgen, kändes lite konstigt eftersom jag har jobbat varje helg hur länge som helst nu, men såklart var det skönt också! eftersom jag var ledig körde jag på utgång båda dagarna. fredagen bestod av mys med favorittjejjerna sara, linnea & agnes, vi spelade spel, dansade, prata strunt & gick sedan ut på krogen, bra kväll! lördagen bestod först av nästan ingenting, men sen blev det promenad & fix inför kvällen, denna kväll tillbringades med amanda & annat bra folk. även denna kväll blev riktigt lyckad & jag hade riktigt roligt, så tack till alla som var med & gjorde min helg awesome!
söndagen
var mest seg, haha. men kikade iallafall på skräckfilm med lillebror, vilket alltid är lika kul, eftersom han är så rädd när vi kikar men som annars ska vara så tuff & orädd för allting.
idag har jag tränat, förkylningen är nu så gott som borta så nu kan jag köra på som vanligt, dock har jag utökat gymtiden något eftersom jag vill ta igen sen jag var sjuk & för att det snart är jul & med julen kommer ju all denna goda mat!

rüligt med spel

PUSS




jag visste inte att citerande utav låttexter kunde vara så stötande för vissa, jag älskar ju bara musik. men jag lovar att ta hänsyn till det nästa gång jag känner för att lägga ut en bit av en låttext :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0