nu är det slut på ledigheten

inte ens två veckor har det gått sen vi slutade skolan & i morgon börjar jag jobba & jobbar sedan till mitten på augusti, nästan varje dag. sometimes life's is a bitch. men det bli en massa pengar, vilket man får tänka på när dagarna känns jobbiga & långa. jag undrar vad jag ska göra med mina pengar? det mesta kommer jag behöva spara inför högskola som jag tänkte söka till nästa år. men lite blir det nog över till nöjen & andra behövande saker också, annars ser jag till att det blir det, haha. typ som till kläder, resa till stockholm, resa utomlands, väldigt gärna en volvo, hårfärgning ( jag vill bli rödhårig till hösten), reducering av mina ärr på kinderna & typ allt annat som jag vill ha/göra men som jag inte kommer på just nu ;p

nu ska jag spela skip-bo med min älskade familj innan det blir dax för sängen!



PUSS

Kommentarer
Postat av: Caca

Ååååh! Jag saaaknaaar dig Lollo! Vi hade det så jävla grymt när vi fick låna Johans lägenhet ju. När du slutar jobba ihjäl dig, hör av dig för jag är på på allt! PUSS

2010-07-26 @ 17:51:03
URL: http://precissomcaca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0