090825

började i skolan i torsdags, usch vad det inte kändes kul! sommaren har gått alldeles för fort och jag var verkligen inte taggad på att börja plugga igen. men det var kul att träffa alla igen, sen blev det ju en mjukstart eftersom vi bara gick torsdagen och fredagen, blev mest prat och lek.
sara sov iaf hos mig i onsdags, vi hade myspys och gick ut och käkade för att sen gå på bio, sommaren med göran, riktigt rolig film. efter bion träffade vi lina och tesso, en bra kväll med bra människor helt enkelt :) på torsdagen umgicks jag med frida, vi hade det lika trevligt som jag haft kvällen innan, började med att vi gick ut och käkade för att sedan gå hem till mig och kika på film, blev en riktigt rolig kväll med en massa prat och skratt eftersom vi inte träffats på hela sommaren!
helgen tillbringade jag lite överallt, blev endel bilåkande, vilket kanske inte var så otippat. sen blev jag även bjuden på resturang för att jag tagit körkort, riktigt trevligt!
blev rätt mycket resturang för mig märkte jag, jag som nästan aldrig äter ute, allt kom på en gång istället, haha.
snart börjar dansen också, jag vet att jag nämt det förut men jag längtar ju som en tok så det tål att nämnas flera gånger om tycker jag! :p
denna skolvecka har börjat relativt lungt, men känner mig fortfarande inte taggad på skolan, men förhoppningsvis så kommer det..
i morgon ska vi ha aktivitetsdag med ettorna, det blir en skön dag med andra ord, om nu allt går som vi planerat vill säga ;P

i helgen ska jag klippa mig, längtar som tusan, för det behövs verkligen eftersom mitt hår ser ut som en risbuske :p
jag längtar även tills jag ska till spanien, men dit är det dock cirka 3 veckor kvar till ;P

PUSS


Kommentarer
Postat av: Lena

hello there babe! nu kan jag hjälpa dig att fixa en text i spalten med kategorier och det. för nu vet jag hur man gör :D

2009-09-02 @ 18:01:08
URL: http://awesomedude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0