090813

nu var det ett tag sen jag skrev, men faktum är att jag inte har haft tid, det är så mycket annat hela tiden just nu så jag hinner inte med. det är körkortet så har tagit mest av min tid nu, men snart blir det nog bättre med de ;) 
förra helgen sköt jag iaf körkortet åt sidan en stund och tillbringade helgen tillsammans med miriam, på fredagen blev vi bjuden på kräftskiva med pistvakts-tema hemma hos martin. det blev en trevlig kväll med trevligt folk. på lördagen var vi så trött så det blev en lugn hemmakväll med film och godis, såna kvällar är aldrig fel! på söndagen blev det en dag på stranden eftersom solen var så vänlig och tittade fram. sen blev det hemfärd för miriam och teoriplugg för min del. helgen blev bra, miriam är bra :)
denna vecka har jag nästan enbart inriktat mig på körkortet, så snart är jag i mål :)    

PUSS
                                                               
 
bilden är på daniel sen kräftskivan, alla ni som sett pistvakt ser troligtvis vem han ska föreställa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0